perjantai 29. marraskuuta 2013

Huoh tästä mahtipäivästä tulee kohta mega ärsytyspäivä!

En tosiaan tiiä mikä tätä nyt vaivaa! Mutta ei anna julkasta mitään. -.- 

Kohta en ees yritä kirjottaa mitään! 

Tosiaan mun päivään sisältyy hyvän ystävän kanssa kahvittelua, kampaajalla käyntiä, mammavaatteiden hakua ja vanhemmilla oleilua mistä mä tykkäsin ! <3 Sain mahani täyteeen hyvää ruokaa! Jopa en ärsyyntyny siitä että mun pit lähtee bussilla kohti Riihimäkeen ja onneks sain äitin ja iskän saattaa mut pysäkillä. :) Mikä siinä on ku maalla ei pide huolta noista kävelyteistä? Aivan kauheeta oli kävellä pimeessä suunnilleen keskellä mettää, kauheita kuoppia ja kiviä ja sun muuta! Ja miksi ne perhanan katuvalot pala?


Ja jotenki tänään vaan teki mieli itkeä oikeesti onnesta! <3 Tajusin tänään että mulla on aivan ihana perhe, aivan ihanat lemmieläimet, poikaystävä, vauva tulossa, ystävä ja katto pään päällä. Voisinkohan mä kohta alkaa nauttii arjen pienistä asioista ja muutenki alkaa ajatteleen erilailla! Kaikki nää lähti tosiaan ku sain olla vaan mun porukoilla. 

Nyt lähden nukkumaan! Huomenna töitä 13-19 ja huomenna sitten vaatepaketin bostaus! 

"Mull on kaikki mitä rahalla saa,
nyt haluun sen mitä en voi ostaa"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti