torstai 22. toukokuuta 2014

Huhuhu!

Nyt oikeesti otan itteeni niskasta kii ja alan taas kirjottelee!

Meijän elämä tosiaan muuttu 10.4 synty pieni tyttö mitoiltaan 48cm ja 3271g <3

Jättisilmä! <3
Viikkoja oli sillon 39+1. Meillä menny alusta saakka aivan loistavasti. Meillä ei turhia huudeta sillon ku on nälkä :) Paitsi nää helteet on tehny koppasta, koko ajan sellasta pientä vikinää, sylissä hengataan mielummin eikä nukuta. :/ Mutta ihanaa että kesä on tullu! Hurjasti kasvetaan nyt ollaan jo 54,6cm ja 3745g! Painon kanssa on ollu välil vähä ongelmia mutta mun mielipide on se että niitä käyriä ei kannata edes katsoa. Jokainen kasvaa omaa tahtiin.

Itellä olis viel 5kg lähtöpainoon! N. 13kg lähteny 6vko, en tiiä onko se vähä vai paljon mutta mulle se on paljon :) Ja tavote painoon olis hurjat 25kg! -.- Mutta siitä en haluu stressaa. :D Etenen hitaasti etten pety koska voin kuvitella itteni kun laitan hurjan tavotteen enkä tuu saavuuttaa sitä siinä ajassa missä haluun niin löisin varmaan hanskat tiskiin. 

38+1 ja 1,5viikkoa synnytyksestä.

En jaksanu päivittää jälkimmäistä kuvaa mutta epäilen että kai siitä on vähä lähteny. ku kattelee tätä roikkuvaa löllykkämahaa =D
Mun piti viikko tai kaks sit alottaa joku 30päivän haaste mutta se vähä jäi. :D Nyt tekis taas mieli alottaa mutta ehkä mä keskustelen täst asiasta mun ystävän kanssa joka on salihirviö jos se sais jotenki tsempattua asias. Tai keksis oman kotijumpan ja ruokavaljon. Vaikka hyvin oon jättäny ne karkit ja sipsit pois mutta ehkä siinä olis kummiski jotain parannettavaa. Siihen mä en aijo lähtee että alan punnailleen sitä mitä syön. :D 

 

Ehkä tästä koneen äärestä pitäis siirtyy tekee ristiäisiin kutsukortteja jotka on kohta myöhässä! Ei olis ylläri että mun kortit olis joskus myöhässä :D





Muista käydä kattoo myös tää ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti