maanantai 2. joulukuuta 2013

Tj 1 !

Eli keskiviikkona olis rakenneultra! Jännää! Ja vihdoin Joniki tulee näkee meijän "vilperin" :) <3

Tammikuun loppuun asti mulla on maanantaisin 2h koulua ja seki englantia! Eli attoaineet alko tänään! 

Mun piti niin ahkerasti siivota mut eihän siitä sit tullukkaan mitään , ei kyl ollu ihme! Kävin sentään töissä pikasesti ja paistoin itteleni kanaa jota söin sit pelkästään. 
Piti tehdä vadelmarahkaa mut ne vadelmat muuttu niin ällöiks keittämisen jälkeen niin en kyllä laittanu niitä rahkaan :D Onneks kaapis oli jämä suklaa levy josta sit raastin sinne suklaahippuja :) Vadelma mössöö kyl laitoin sit ku olin ottanu pieneen kulhoon maistiaisen. 



Ihan syötävää siitä tuli :D

Ja nyt nukkuu ! Öitä :)

2 kommenttia:

  1. Oi, suklaarahka kuulostaa herkulta! (: Sua odottaa pieni haaste mun blogissa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, mulla on menny ihan ohi! :D Nojooo myönnän en oo kirjottanu pitkään aikaan =D Mutta sain tehtyä sen ja sovelsin sitä vähä ;D

      Poista